Thursday 17 January 2013

Apakah Benar Telah Lama Wujudnya Illuminati Di Malaysia?



Illuminati itu wujud! dan mereka ada di setiap negara, terutama pada setiap negara di bawah jajahan British atau pon Negara Negara Komanwel. Ini adalah kerana menurut kajian sejarah, selepas mereka ( Askar Askar Dajjal) berjaya menawan Sulaiman Tample atau turut kita gelar sebagai Masjid Baitul Muqaddis yang berada di negara Palastine itu, Askar Askar Dajjal telah berjaya menemui buku buku sihir yang terdapat di bawah Makam Nabi Sulaiman, yang dimana Nabi Sulaiman simpan dan sembunyikan buku buku sihir itu dibawah makam beliau kerana di waktu pemerintahan Baginda.

Syaitan Syaitan Iblis telah mengajar manusia tentang Ilmu sihir tersebut lalu Nabi Sulaiman amat marah terhadap perkara ini dan mengumpulkan semua buku buku tersebut dan sembunyikan ia, serta turut melarang bagi setiap pengamal ajaran sihir tersebut sekirangan sesiapa yang megamal dan mengunakan ilmu sihir, mereka akan dikenakan hukuman bunuh.

Setelah Nabi Sulaiman Wafat, baginda disemadikan di dalam Masjid Baitul Muqaddis yang digelar oleh mereka ( Askar Askar Dajjal) sebagai Soloman Tample, dan kini ia sedang diubah suai menjadi Istana Dajjal.

Setelah mejumpai buku buku sihir tersebut, askar askar dajjal ini, megumpulkan semula semua buku buku tadi dan membawa ia ke Eropah dan di sana lah juga mereka menubuhkan sebuah Kumpulan yang kita kenal dengan nama Freemnson @ illuminati. Untuk menutupi mata masyarakt awam seperti kita dan segenap orang awam di dunia ini, mereka berselindung di sebalik kerajaan British yang gagah ketika itu dan sehingga sekarang.

Sedangkan, bagi setiap raja raja, pemimpin dan mereka yang mempunyai pangkat yang tertinggi di Eropah tahu dan sedar tentang kewujudan askar askar dajjal ini yang bertuhan kan Lucifer seperti yang di tulis didlam kitab mereka The Book Of The Law hasil karya Aliester Crowley, Datuk kepada Bush yang merupakan bekas perdana menteri United State of Amerika, mereka ( askar askar dajjal) yang bertuhan kan lucifer ini akan dijanjikan segala kemahuan mereka di dunia yang penuh dengan fana ini akan rialisasikan serta di jadikan kenyataan.

Apa sahaja yang mereka inginkan pasti akan mereka dapat, hanya dengan meletakan lucifer dan dajjal di dalam hati mereka, serta melakukan apa yang mereka suruh, maka jika mereka inginkan itu semua, maka termetrailah perjanjian ,mereka dengan Iblis. Dan menstilah kita ingat, Brisish juga yang memberi Kemerdekaan kepada Kita, Negara Malaysia.

Peyembah lucifer, bukan hanya anti kepada agam islam, mereka juga turut di gelar Illumunati dan Anti Christ, anti kepada setiap ajaran yang bertuhan kan Allah Swt. Oleh itu, antara misi utama mereka adalah untuk membuat agar manusia dimuka bumi ini tidak percaya akan kewujudan Allah, malaikat, dan Iblis. yang ke dua, megubah kitab Injil secara senyap dan tampa ada manusia lain yang tahu megenainya.

Selepas pembunuhan yang paling besar dalam sejarah manusia, iaitu Ops pembunuhan Nabi Isa, mereka yang menganut ajaran kristian pada masa itu dibawa dan dijadikan hamba oleh kerajaan Babylon yang pada masa itu adalah peyembah lucifer.

Di Babylon lah para cerdik dalam kerjaan lucifer itu yang boleh dikatakan semua diantara mereka merupakan askar kepada dajjal ini mengubah kitab Injil dan meyerahkan ia semula kepada penganut kristian pada masa itu. Hanya sebilangan kecil di antara penganut ajaran kristian sahaja yang sedar tentang pemalsuan kitab injil ini, itu pon kerana mereka yang sebilangan kecil ini merupakan penganut ajaran kristian sebenar dan menghafal setiap apa yang ada di dalam kitab Injil yang asal itu.

Antara perkara yang paling besar mereka ubah pada masa itu adalah, penganut kitab Injil di sarankan untuk pergi ke gereja pada setiap hari ahad, di dalam bahasa English hari ahad di namakan sebagai Sunday. Pada zaman pemerintahan firaun, mereka adalah peyembah matahari, dan firaun juga di anggap sebagai anak tuhan matahari. Kejadian ini semua adalah akibat dari kedatangan dajjal pada negara tersebut suatu masa dahulu. (maaf saya tidak dapat menceritakan kisah kedatangan dajjal ke mesir kerana ia juga amat panjang, mungkin saya akan menceritakan kisah itu di post yang lain).

Oleh kerana peristiwa ini, di dalam bible juga menyaran agar masyarakat kristian hadir ke gereja pada hari Ahad yang dikenal pasti untuk menghormati Sun Day sehinggalah ke hari ini.

KLCC MERCU TANDA FREEMANSON DI MALAYSIA / THE GATE FOR THE FOURTH DIMENSION

Berbalik pada isu ini, keretan di atas adalah sebagai intro atau pengenalan kepada anda yang mungkin tidak pernah dengar dan tahu tentang Freemason, Illimunati, Peyembah Lucifer, Askar dajal, dan peyembah syaitan ini, sedangkan mereka semua wujud dan sedang bergiat aktif untuk meyambut kedatangan Raja mereka iaitu Al Masih Dajjal yang merupakan seorang manusia.

Golongan freemason ini adalah pakar dalam seni bina, tidak seperti kita, golongan fremanson ini akan bercakap dan meyampaikan kod kod rahsia mereka didalam bentuk binaan bangunan yang mereka reka dan buat. Perkara ini berlaku sejak penjajahan mereka pada zaman Rome lagi.

Menara berkembar petronas ini direka oleh seorang rakyat Argentina yang bernama Cesar Pelli. Ia mula dibina pada tahun 1992 dan siap pada tahun 1998. Dibuka pada tahun 1999. Ia dibina pada zaman pemerintahan Tun Mahathir.

Perlu diingatkan, mereka membina KLCC, bukan bina sebiji rumah. setiap sudut dan binaan dikaji dengan details dan sepenuhnya. Seperti seorang pelukis abstract, setiap garisan mempunyai maksud yang tersendiri, setiap colour yang mereka gunakan juga adalah bermaksud begitu juga dengan seorang arkitek, setiap simbol yang mereka gunakan adalah bermaksud, tiada yang mereka gunakan untuk binaan bangunan untuk saja saja letak atau tidak disengajakan, itu mungkin berlaku jika mereka bukan seorang yang pakar dalam rekaan dan pembangunan sesebuah bangunan, tapi ini KLCC, mercu tanda negara Malaysia. [sumber]

Mungkin ramai yang tidak percaya bila ada yang mengatakan bahawa menara kebanggaan kita, menara KLCC adalah salah satu simbol Freemason yang dengan sengaja diletakkan di negara kita supaya kita membangga-banggakan keagungan menara tersebut yang menjadi antara bangunan tertinggi di dunia. Tanpa kita sedari, kita juga telah mengagung-agungkan Freemason dan menjadi pengikut mereka.Freemason adalah salah satu daripada organisasi rahsia Yahudi yang bekerja bersama Dajjal laknatullah dalam melaksanakan misi mereka mengawal dunia (New World Order). 

Selain daripada Freemason, banyak lagi organisasi-organisasi rahsia yang mempunyai misi yang sama seperti Illuminati (Illuminati menggunakan lambang piramid yang mengandungi MATA SATU/all-seeing eye didalamnya), Skull and Bones, Opus Dei, Priory of Sion, the Bilderberg Group, agensi-agensi Hollywood (CW Chanel, Columbia TriStar, etc..) dan bermacam-macam lagi. Tujuan mereka menubuhkan berbagai organisasi dalam mencapai satu misi yang sama hanyalah semata-mata untuk mengelirukan dan membutakan mata hati umat-umat manusia seluruh dunia dan menanamkan sifat Dajjal yang buta satu matanya (celik mata penglihatan tapi buta mata hati).


Di atas adalah gambar “Master’s Carpet” yang telah dihighlightkan unsur-unsur penting didalamnya yang terdapat pada KLCC dan satu lagi struktur kebanggaan Malaysia yang akan diberitahu kemudian. (Masters’ Carpet juga boleh didapati atas sejadah-sejadah yang kita gunakan setiap hari.)

Tak perlulah rasanya diterangkan unsur masonic yang telah dihighlightkan dengan garisan berwarna kuning. Menara KLCC yang terkenal di serata dunia dengan nama Menara Berkembar Petronas telah menepati ciri ini. Dua tiang ini adalah Jachin dan Boaz yang menjadi lambang kebanggaan Freemason. Bekas-bekas Presiden Amerika yang menjadi ahli tertinggi Freemason seperti George Washington telah meletakkan kedua-dua tiang ini di hadapan kubur masing-masing sebagai tanda kebanggaan mereka.


Unsur kedua iaitu lantai berpetak (garisan merah) juga boleh didapati berhampiran dengan KLCC. Dalam gambar di atas, lantai berpetak berada di bawah Jachin dan Boaz. Sama juga dengan lantai berpetak yang terdapat di KLCC tetapi telah disorokkan di dalam bangunan. Lantai berpetak ini terdapat di dalam bangunan Suria KLCC bukan di dalam dua menara utama bagi menepati syarat bahawa lantai ini berada di bawah tiang, bukan di dalam.
Suria KLCC

Lantai ni kebetulan ke?

Dah terang lagi bersuluh, gambar ini membuktikan lantai berpetak Freemason di Suria KLCC. Nama ‘Suria’ juga diambil daripada objek sembahan agama-agama pagan iaitu matahari.

All Seeing Eye


Dua Persamaan Pertama



Persamaan ketiga (garisan hijau) menunjukkan satu mata yang kuat memerhati selari dengan matahari dan bulan. Secara logiknya, matahari dan bulan berada dalam kedudukan selari di angkasa. Jadi, mata yang telah memerhati pergerakan kita selama ini juga tergantung jauh di angkasa.




RazakSat, satelit terbaru milik Malaysia adalah objek yang paling menepati ciri-ciri all-seeing eye. Berada selari dengan matahari dan bulan di angkasa, satelit ini juga memerhati tiap gerak-geri kita melalui kamera CCTV, internet dan bermacam lagi teknologi. satelit ini jugalah yang menghantar segala maklumat yang telah kita tulis di internet (Facebook) kepada agensi-agensi perisikan seperti CIA dan FBI bagi memantau segala kegiatan kita dan menyenangkan kerja-kerja mereka menghapuskan mereka yang menentang. Lihat sajalah apa yang sudah terjadi kepada Michael ‘Mikaeel’ Jackson yang dibunuh dengan penuh konspirasi setelah memeluk Islam. Berkemungkinan juga artis-artis lain seperti Britney Spears yang pernah berminat untuk mendekati Islam diugut bunuh kerana impak yang mereka boleh bawa kepada dunia Islam adalah sangat besar dan dapat merosakkan plan yang telah mereka rancang sejak sekian lama.

Lain-lain persamaan yang terdapat antara Menara KLCC dan Freemason.



Pedang yang menghubungkan kedua-dua tiang Jachin dan Boaz bakal menjadi senjata penting ketika perang akhir zaman nanti walaupun zaman kita dibanjiri dengan teknologi-teknologi terhebat yang pernah kita saksikan. Selain itu, kaki yang mendokong jambatan KLCC juga sangat menyerupai logo Freemason! Kedua-duanye mempunyai bentuk yang lebih runcing di bahagian bawah dan dicantum keduanya dengan satu bulatan di tengah.

*Sekiranya anda masih belum mengetahui bagaimana Peperangan Akhir akan kembali berkuda dan pedang sila baca artikel MO (temubual bersama Lonecryer tentang EMP). Klik Sini!



Kaintan Menara KLCC dan Freemanson.

1. Ia dibina di kawasan yang digelar sebagai 3 bermuda emas di Kuala Lumpur. 

2. Dibina oleh Cesar Pilli. Cesar Pilli yang lahir pada tahun 1926 ini merupakan bekas seorang bekas Dean di Universiti Yale. Merupakan Ahli tertinggi dalam Freemansony dan juga merupakan seorang Architecture yang sagat penuh dengan kontroversi dalam bangunan bangunan yang berkait rapat dengan illumunati dan freemason. Number atau Koding @ Code yang digunakan oleh ahli freemason untuk menyampaikan sesuatu pada ahli ahlinya yang lain. 

sebagai contoh, 6 adalah number kegemaran bagi dajjal, termasuk the 999, atau 666. Manakala 11 pula adalah bermaksud peyembah lucifer atau Peyembah Syaitan. 11 juga adalah angka yang paling disukai oleh ahli sihir dan pegikut dajjal. pengunaan number 10 adalah bermaksud tuhan. Antara konspirasi terbesar, Runtuhan Dajjal Gate iaitu World Trade Center (WTC) pada 9/11, ia adalah tanda dan satu tindakan yang mencabar Tuhan. Kerana tarikh dan number adalah perkara yang amat penting dalam golongan illumunati dan freemason. Sebagai satu pelajaran kita bersama, tarikh WTC di robohkan adalah 11 September atau 9/11 atau dengan perkataan ia bermaksud 9 adalah number yang mewakili manusia dan ia akan berbunyi begini Manusia Melangkah Tuhan Dan Meyembah Lucifer/ Syaitan/Iblis. Antara Number atau Conggakan lain yang memabawa maksud kepada Illuminati dan freemason adalah 13, 33, 39. 

Diharap anda dapat memahami perkara ini walaupon sedikit. Sekarang, mari kita lihat angka angka masonic @ freemanson yang ada dan terdapat pada KLCC mercu tanda kebangaan negara. 

3. Tarikh Dibina 1992. 1 + 9 = 10 / 9 + 2 = 11. 
Bermaksud "Tuhan Peyembah Lucifer".

4. KLCC Siap Dibina 1998. Dan 8 + 1 = 9. Oleh itu ia akan menjadi 999 / 666 yang kita tahu sebagai "Number of the Dajjal".

5. Ketinggian Klcc adalah 452. Oleh itu 4 + 5 + 2 = 11. "Peyembah lucifer / Iblis".

6. Terdapat 88 tingkat. Number 88 dikenal pasti sebagai "E ( 8 ) x E ( 8 )". Ia diangap sebagai Time Travel Theory @ Gerbang ke dimensi yang ke empat @ pintu ke alam lain. ini adalah kontroversi yang terbesar, setelah ramai yang tahu tentang freemason dan sejarah mereka THE GATE, Malaysia muncul dengan idea untuk membuat 2 Bangunan 88 tingkat yang sama seperti apa yang tertulis di kitab the book of the law, no. 88 adalah wisdom light lodge yang bermaksud Membuat Cahaya Kebijaksaan Dajjal. 

7. Keluasan adalah 4252 sq ft. Oleh itu 4 + 2 +5+2 = 13. Number 13 adalah signature kepada illuminati. Ia juga adalah Number bagi "The Eye Of Horus/ Harus".

8. Abjad KLCC. Adakah Nama KLCC itu di pilih secara kebetulan? Tidak, mereka sudah rancang perkara ini. Jika anda rajin,cuba anda kira nombor serta abjad ABC – XYZ manakala A mewakili 1, B mewakili 2, dan C = 3 sampailah ke z. Tapi saya tahu anda terlalu malas untuk berfikir dan buat perkara itu, jadi saya akan kirakan untuk anda.

Number dan Abjad.

K = 11L = 12C = 3C = 3Jadi, KLCC = 1+1+1+2+3+3 = 11. Peyembah Lucifer. ATAU K L C C11 + 12 + 3 + 3 = 39. Nombor bagi Illuminati. Segalanya Mereka (Tentera Dajjal) sudah tetapkan untuk kita. Bagi sesiapa yang faham konsep kiraan ini, cuba kira berapakah angka untuk Perkataan UMNO.

9. Suria KLCC. Suria yang juga bermaksud Matahari. Seperti yang saya katakan di atas, Matahari di anggap tuhan oleh Masyarkat kuno Egypt. Dan kini ia menjadi lambang kepada shopping complex di bawah KLCC ini. jika kita lihat logo Suria KLCC ia juga berbentuk matahari. Jalur jalur yang membentuk matahari ini juga sama seperti logo freemason. [sumber


P/s: Walaubagaimana pun, perlu saya ingatkan disini, apa yang saya pamer dan terangkan ini adalah sekadar perkongsian sebab saya merasakan sangat penting untuk kita ambil tahu walaupun ini semua mungkin hanya andaian manusia, jadi ia juga mungkin salah, akan tetapi ia juga mungkin benar. Jika ada kebenaran maka ianya datang dari Allah Swt, dan jika ianya ada kesalahan maka ianya datang dari saya. Sama2 kita kuatkan taqwa kita kepada Allah SWT mudahan kita selamat dunia dan akhirat. Sekian.


31 comments:

  1. Thx , bnyak-2 sbb sebarkan INFO ni kpada kami dan umat -2 Islam yg lain .

    Alhamdulillah
    May Allah Bless U ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to brotherhood Illuminati where you can become
      rich famous and popular and your life story we be change
      totally my name is Dan Jerry I am here to share my
      testimony on how I join the great brotherhood Illuminati
      and my life story was change immediately . I was very poor
      no job and I has no money to even feed and take care of my
      family I was confuse in life I don’t know what to do I try all
      my possible best to get money but no one work out for me
      each day I share tears, I was just looking out my family no
      money to take care of them until one day I decided to join
      the great Illuminati , I come across them in the internet I
      never believe I said let me try I email them.all what they
      said we happen in my life just started it was like a dream to
      me they really change my story totally . They give me the
      sum of $1,200,000 and many thing. through the Illuminati I
      was able to become rich, and have many industry on my
      own and become famous and popular in my country , today
      me and my family is living happily and I am the most
      happiest man here is the opportunity for you to join the
      Illuminati and become rich and famous in life and be like
      other people and you life we be change totally.If you are
      interested in joining the great brotherhood Illuminati.then
      contact him +2348106618681 email:illuminatibrotherpowerful@
      gmail.com or you need my assistance email:danjerry04@gmail.com

      Delete
  2. maaf saudara. . .ada sedikit fakta yg ingin diperbetulkan pd artikel ini. .sy juga pengkaji illuminati ttpi bdg sya lebih khusus kepada penyelidikan dunia kristian krn sy sndiri mualaf, bkas penganut kristian itu sendiri. Pertama, ttg 'sebahagian kecil' penganut kristian yg sedar ttg perubahan alkitab Injil. Mereka bukanlh glongan minoriti suatu masa dhulu, yakni pada era awal neo-christian, penganut Tuhan yg Esa yg berpegang pada kenabian Isa as adalah bahkan Majorit. Puak ini digelar sebagai Puak Arian atau arianisme, sempena nama pendeta Nasrani(aliran Tauhid) yang terkenal,pendeta Arius dari Mesir. Pada tahun 325 masehi, satu persidangan tergempar dibuat oleh kerajaan Rom yang membincangkan permasalahan mazhab2 nasrani yg kian memuncak. Persidangan ini dinamakan persidangan Nicea I. Harus diingat pada saat sidang ini berlangsung, Caesar Rom masih lagi kafir pagan. Puak yg dominan semasa sidang ini adalh iaitu arianisme. ..yg minoriti lainnya adalh ckup byk dan slh satunya adalah aliran Kristian(yg berfahaman pen-Tuhan-an Nabi Isa as) Khatolik. Kalau di ikutkan perkiraan adil, yg majoriti harus dianggap pemenang, serta di jadikan agama rasmi. Tapi syg ini tidak, Caesar secara sulit membelakangkan sidang , mengadakan sidang lainnya secara sembunyi2 bersama pendeta Khatolik. Hasilnya , Khatolik memenangi perbalahan dengan cara yg tidak adil. Dengan dibantu tentera Romawi bragama Pagan, pengikut arius ditangkap dan diseksa serta dipaksa menerima doktrin khatolik,iaitu doktrin Jesus sebagai anak Tuhan. Caesar kemudiannya secara mengjut menganut Agama Kristian Khatolik sehingga Rom dari Empayar Pagan bertukar kpd Empayar Kristian Khatolik. Apa yg dapat dihidu disini adlh jelas. ..Caesar memberi syarat kpd Khatolik untuk memperagungkan Agama Pagan di atas nama Kristian. Sbg contoh, Sunday dijadikan hari Suci, walhal Sun-merujuk kepada matahari, dan matahari sendiri adalah apa slh satu yg Caesar sembah. .demikianlah yg sbenarnya terjadi. . .sya ada byk lagi maklumat sulit kristian yg lainnya yg smpat sy kaji dan diantaranya adalh sgt merbahaya utk diketahui. ...sy berbesar hati jika anda sudi menjejaki sy kembali. .slm ukhwah whai saudara- Muhammad Ikhwan

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Adakah anda ingin membuat di atas Rm5500 sehari? .. Adakah anda bosan mendapatkan sedikit pendapatan? Adakah anda mempunyai semua yang diperlukan untuk membuat seorang wanita gembira di atas katil? ... di sini adalah satu-satunya peluang untuk menjadi kaya dan membuat wang sejuk dengan salah satu mumia gula terkaya di Malaysia whatsapp (+60109707274) dan dapatkan segera. kami mempunyai gula mumi yang berbeza dari semua kelas yang bersedia untuk membayar sebanyak Rm5500 setiap malam yang anda perlu lakukan adalah melakukan hubungan seks dengan wanita itu secara romantis secara romantis di atas katil dan dibayar untuk perkhidmatan anda kami menawarkan gula mumia / ayah / gay / lesbian di seluruh Malaysia.These wanita mereka bercerai dan wanita tunggal tidak ada risiko melibatkan kami perkhidmatan perpautan dan jangka panjang istilah hookup.applicant boleh membuat lebih dari Rm12,000 Sebulan. mumia gula dan ayah telah mengubah kehidupan ramai budak lelaki dan perempuan di Malaysia mumia membayar anda RM5500 setiap kali anda bertemu dengan usaha kami yang bersekongkol dalam 100% risiko bebas undang-undang. kami adalah salah satu agensi sah yang sah di Malaysia untuk apa-apa kaitan dengan segera (+60109707274) Ms alt dan terhubung .. katakan tidak kepada kemiskinan dan menjadi bos anda sendiri.

      Delete
  4. ya, aku baru dibukakan ilmu pasal Illuminati nih...sebenarnya Iluminati nih tak ada benda...kau anggap Illuminati nih macam magnet...dia tarik dua-dua...siapa yang di tunjuk Tuhan akan nampak benda lain dari apa pengikut-pengikut setan nih nampak...sebenarnya benda nih cuma dongengan nak menakutkan orang Islam aje...simbol-simbol nih tak dinafikan memang dari ilmu sihir Harut dan Marut, bukan setan yang ajar...ilmu sihir nih diajar oleh Malaikat yang turun semata-mata nak ajar ilmu nih...tapi dalam dia ajar dia ada bagi warning dulu...and then setan guna ilmu nih untuk sesatkan manusia...zaman dulu sihir nih memang satu benda biasa...tak ada salah belajar sihir...tapi kalau salah bawak dia jadi lain...sekian.

    ReplyDelete
  5. Welcome to brotherhood Illuminati where you can become
    rich famous and popular and your life story we be change
    totally my name is Dan Jerry I am here to share my
    testimony on how I join the great brotherhood Illuminati
    and my life story was change immediately . I was very poor
    no job and I has no money to even feed and take care of my
    family I was confuse in life I don’t know what to do I try all
    my possible best to get money but no one work out for me
    each day I share tears, I was just looking out my family no
    money to take care of them until one day I decided to join
    the great Illuminati , I come across them in the internet I
    never believe I said let me try I email them.all what they
    said we happen in my life just started it was like a dream to
    me they really change my story totally . They give me the
    sum of $1,200,000 and many thing. through the Illuminati I
    was able to become rich, and have many industry on my
    own and become famous and popular in my country , today
    me and my family is living happily and I am the most
    happiest man here is the opportunity for you to join the
    Illuminati and become rich and famous in life and be like
    other people and you life we be change totally.If you are
    interested in joining the great brotherhood Illuminati.then
    contact him +2348106618681 email:illuminatibrotherpowerful@
    gmail.com or you need my assistance email:danjerry04@gmail.com

    ReplyDelete
  6. EARN RM4000.00+++++INCOME MULTIPLIER+++++RM6000.00 DAILY
    Welcome to Malaysia's finest,Gigolo dating agency with good track records. We have a wonderful influential network of clients ranging from government officials, politicians, executive, oil barons, money bag business personality, hotel owners and gold men and women, and we have influential sugar mummies who are ready to offer you RM4,000 PER NIGHT FOR YOUR SERVICES and be among the people to get our exclusive connections. We are the best reliable, efficient in our job, get the opportunity to meet them. We have sugar mummies all over Kuala Lumpur,Labuan,Sarawak,Penang,Selangor,Malacca,Negeri Sembilan, Pahang,Johor,Terengganu,Perak,Sabah,Perlis,Kedah, Kelantan and SINGAPORE who are willing to lavish money on you, with gifts, cars, house and even contracts connections, and even assist get a job, enter the entertainment industry and fashion industry, and also assist in getting loans, and financial assistance. for explanation on whatsaapp +60105671836 Get connected Hookup with sugar mummy and earn RM1,000 TO RM4,000 PER-NIGHT . motto: From impossible to possibilities........
    NOTE:APPLICANT MUST BE ABOVE 18 YRS OLD
    MUMMY AGE 32-50.

    Administrative VIA WHATSAPP *** +60105671836 FOR INSTANT HOOK UP..
    Administrative VIA WHATSAPP *** +60105671836 FOR INSTANT HOOK UP..
    Administrative VIA WHATSAPP *** +60105671836 FOR INSTANT HOOK UP..
    Administrative VIA WHATSAPP *** +60105671836 FOR INSTANT HOOK UP..
    Administrative VIA WHATSAPP *** +60105671836 FOR INSTANT HOOK UP..

    ReplyDelete
  7. Fame we speak, riches is ours, power belongs to us. join the great Illuminati to achieve all your goals in life.. never let this opportunity pass you by. If you desire to be famous and rich or get power then join the ILLUMINATI today and see the difference. for more info email: greatbrotherhoodilluminati777@gmail.com or CALL or WHATSAPP +2349031367320.

    ReplyDelete
  8. My name Chang Bai from Perak,Malaysia.I am so happy today because the time i needed help to pay my bills, no agent helped me all the agent scammed me of my money. So i was introduced by a friend to contact Mrs ZAAFIRAH who gets guys connected to a rich sugar mummy and sugar daddy all over Malaysia. the agent told me that they are so many fake agent impersonating Asia dating sugar mummy venture and he advice me that i should never make any payment to any personal account So i applied by sending him a message on his company whatsapp number at first i taught it was a scam because so many agent have scam me. i took up the risk to make payment to account for the registration fee despite i have been scammed before. To my surprise, i was connected but my mummy disappointed me at the first appointment which the agent booked for me so i fixed up another appointment the next day myself, i meant with my mummy at 5 star hotel that same night she was so lovely she look into my eyes all night and ask me why i wanted to have her for a hook up i told her because i have financial problem, i did my best to satisfy her on bed that same night but she said i was so lazy and too young for her i went for 2 rounds that same night the next morning mummy paid me only 3,000rm after the agent told me 4000 so i was really angry after explaining to mrs ZAAFIRAH him told me because i could not perform very well that is the reason mummy never paid me completely so i took up my best effort i always meet with mummy two times every week. am so happy i have been hook up at last after so many lost of money. fellow Malaysian please beware of fake agent if you need any hook up you can kindly contact Mrs ZAAFIRAH whatsaapp +60169584960? .because i almost committed suicide after i lost all my money i have saved for many years to fake agent Now me and my mummy are into serious relationship. please help me to thank Mrs ZAAFIRAH in

    ReplyDelete
  9. My name is Mr Umar am from Malaysia but live in malaysia. i have been scammed by 6 different Internet Sugar Mummies Agent, they all promise to give me a connection after making me pay several fees which yield nothing and amounted to no positive result. i lost my hard earn money and it was a total of Rm23,000. One day as i was browsing through the internet with tears on my eyes i came across a testimony of a man who was also scammed Mr usman and eventually got linked to a legit Sugar mummy Agent called Mrs ZAAFIRAH where he finally got his own sugar mummy, so i decided to contact the same Agent and then told he my story on how i have been scammed by 6 different Agents who did nothing but to cause me more pain.I explain to the Agent by WHATSAPP and all she told me was to cry no more because i will get my Sugar Mummy in their company also i have made the right choice of contacting he. i filled the Registration form and proceeded with all that was requested of mean I was given a VIP EXECUTIVE Sugar Mummy who paid me an amount of RM4,000 for a start and here i am today happy because Mrs ZAAFIRAH has given me a Sugar mummy connection so i made a vow to my self that i will keep testifying on the internet on how i got my own sugar mummy. Do you need a Sugar Mummy urgently kindly and quickly contact Mrs ZAAFIRAH now for your own Sugar Mummy Connection via WHATSAPP +601160904135 and don't forget to testify about him too once you are hookup the only money i pay to hookup is just 1210rm no hiden fee

    ReplyDelete
  10. My name is Mr Umar am from Malaysia but live in malaysia. i have been scammed by 6 different Internet Sugar Mummies Agent, they all promise to give me a connection after making me pay several fees which yield nothing and amounted to no positive result. i lost my hard earn money and it was a total of Rm23,000. One day as i was browsing through the internet with tears on my eyes i came across a testimony of a man who was also scammed Mr usman and eventually got linked to a legit Sugar mummy Agent called Mrs ZAAFIRAH where he finally got his own sugar mummy, so i decided to contact the same Agent and then told he my story on how i have been scammed by 6 different Agents who did nothing but to cause me more pain.I explain to the Agent by WHATSAPP and all she told me was to cry no more because i will get my Sugar Mummy in their company also i have made the right choice of contacting he. i filled the Registration form and proceeded with all that was requested of mean I was given a VIP EXECUTIVE Sugar Mummy who paid me an amount of RM4,000 for a start and here i am today happy because Mrs ZAAFIRAH has given me a Sugar mummy connection so i made a vow to my self that i will keep testifying on the internet on how i got my own sugar mummy. Do you need a Sugar Mummy urgently kindly and quickly contact Mrs ZAAFIRAH now for your own Sugar Mummy Connection via WHATSAPP +601160904135 and don't forget to testify about him too once you are hookup the only money i pay to hookup is just 1210rm no hiden fee

    ReplyDelete
  11. Welcome to brotherhood Illuminati where you can
    become rich famous and popular and your life story
    we be change totally my name is Harrison I am
    here to share my testimony on how I join the great
    brotherhood Illuminati and my life story was change
    immediately . I was very poor no job and I has no
    money to even feed and take care of my family I
    was confuse in life I don’t know what to do I try all
    my possible best to get money but no one work out
    for me each day I share tears, I was just looking
    out my family no money to take care of them until
    one day I decided to join the great Illuminati , I
    come across them in the internet I never believe I
    said let me try I email them.all what they said we
    happen in my life just started it was like a dream to
    me they really change my story totally . They give
    me the sum of $110,000,000 and many thing. through
    the Illuminati I was able to become rich, and have
    many industry on my own and become famous and
    popular in my country , today me and my family is
    living happily and I am the most happiest man here
    is the opportunity for you to join the Illuminati and
    become rich and famous in life and be like other
    people and you life we be change totally.If you are
    interested in joining the great brotherhood Illuminati
    you can contact us or WhatsApp us
    +2348123233895 or Email:
    jameswillian004@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Welcome to brotherhood Illuminati where you can become
    rich famous and popular and your life story we be change
    totally my name is James Williams I am here to share my
    testimony on how I join the great brotherhood Illuminati
    and my life story was change immediately . I was very poor
    no job and I has no money to even feed and take care of my
    family I was confuse in life I don’t know what to do I try all
    my possible best to get money but no one work out for me
    each day I share tears, I was just looking out my family no
    money to take care of them until one day I decided to join
    the great Illuminati , I come across them in the internet I
    never believe I said let me try I email them.all what t
    said we happen in my life just started it was like a dream to
    me they really change my story totally . They give me the
    sum of $1,200,000 and many thing. through the Illuminati I
    was able to become rich, and have many industry on my
    own and become famous and popular in my country , today
    me and my family is living happily and I am the most
    happiest man here is the opportunity for you to join the
    Illuminati and become rich and famous in life and be like
    other people and you life we be change totally.If you are
    interested in joining the great brotherhood Illuminati.then
    contact him on whatsapp +2348123233895 or you can Email
    jameswillian004@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Tentera djl dh dtg tu siap ofer bg kemewahan .btl2 akhir zaman.cuba tgk the arrival dcmntry. automtik anda akn kesan drg d mana2.

    ReplyDelete
  14. Real agent in malaysia is Mrs Sheila Real agent in malaysia is Mrs Sheila My name is chong i am from Chinese i live in Malaysia Am so happy today i have been scam by so many sugar mummy agent in Malaysia here i was so surprise today i just contact agent Mrs Sheila whatsaapp +601126442697 i was hookup today with one sugar mummy . It is great to announce that i have a good business, a car and a house i can call my own. All thanks to Mrs Sheila for all her help getting me connected to a rich sugar mummy. I don't want to keep this to my self, so i am informing the general public who needs a sugar mummy or daddy to contact Mrs Sheila on her whats-app number +601126442697 the only money i pay is the hookup form fee which is 850rm only noted is the only trusted agent in malaysia.

    ReplyDelete
  15. join the illuminate to become rich and fame become rich are you a politician, pastor businessman musician, footballer, model, here is your chance ever new member we received sum of 1 million dollar testimony of how i become rich and famous today… i was deeply strangled up by poverty and i had no body to help me, and also i search for help from different corners but to no avail. i see people around me getting rich but to me i was so ashamed of my self so i met a man on my way he was very rich and he was a doctor so he told me something and i think over it though out the day so the next day i looked up and i keep repeating what he said to me. “ if you want to get rich quick and be famous” you need to cross your heart and do what is in your mind so i tried all i could in other for me to do as he said so later on i told my fellow friend about this same thing then my friend was interested in my suggestions so i decided to look in the internet and i found an email address of this great fraternity (morganilluminatirich@gmail.com) so we decided to contact them and unfortunately we did as they instruct us to do and later they told us to get some requirements and all the rest… so this initiation took us just a week and later on the great fraternity gave us $70,000,000.00 to start up our lives…. and now am testifying that if in any case you want to join any great fraternity all you need to do is for you to contact them because they are legitimate and they do as what they instructed them to do okay so email them now at (morganilluminatirich@gmail.com You can also reach us on WhatsApp/Call +2347051758952

    ReplyDelete
  16. I am giving a testimony of how i become rich and famous today...i was deeply strangled up by poverty and i had nobody to help me, and also i search for help from different corners but to no avail... i see people around me getting rich but to me i was so ashamed of my self so i met a man on my way he was very rich and he was a doctor so he told me something and i think over it though out the day so the next day i looked up and i keep repeating what he said to me. " if you want to get rich quick and be famous" you need to cross your heart and do what is in your mind so i tried all i could in other for me to do as he said so later on i told my fellow friend about this same thing then my friend was interested in my suggestions so i decided to look in the internet and i found an email address of this great fraternity( morganiilluminatirich@gmail.com) so we decided to contact them and unfortunately we did as they instruct us to do and later they told us to get some requirements and all the rest... so this initiation took us just a week and later on the great fraternity gave us $80,000,000.00 to start up our lives.... and now am testifying that if in any case you want to join any great fraternity all you need to do is for you to contact them because they are legitimate and they do as what they instructed them to do okay so email them now at morganiilluminatirich@gmail.com or whatsspa +2347051758952

    ReplyDelete
  17. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Whatsapp +918929509036
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete
  18. The best agent for sugar mummies and daddies hookup in malaysia is Mrs mohamed Am mr ALYA Rizal am from malaysia and i live in Kajang please stop sending your money to fake agent in malaysia i have be scam by so many agent in malaysia i lost 70,000rm with fake sugar mummy agent in malaysia i lost my hard earn money by so many fake agencies in malaysia here we don't have two agent in malaysia the only good sugar mummy agent we have in malaysia here is Mrs ALYA she the only agent who help me to hookup with one rich sugar mummmy in Selangor here in Cheras because my mummy she from cheras kindly and quickly contact Mrs ALYA now for your own Sugar Mummy Connection via WHATSAPP + 60109707274and don't forget to testify about her too.Be i hookup the only money i pay to hookup is just 1500rm no hiden fee Mummies available in all this location now Selangor Kuala Lumpur Sarawak Johor Penang Sabah Perak Pahang N

    ReplyDelete
  19. Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]


    Nama saya Merissa, seorang ibu kepada dua anak saya dari Malaysia dan saya telah berada di Malaysia selama bertahun-tahun dan sehingga saat ini kesaksian ini saya masih berada di Malaysia. Salah satu masalah utama yang pernah saya hadapi dengan perniagaan saya ialah masalah kewangan dan pembiayaan semula dan ini menyebabkan saya mencari pinjaman dan akibatnya saya menjadi mangsa 2 pemberi pinjaman fiktif dan ini sebenarnya membuat saya trauma sampai tahap tertentu tetapi saya tidak pernah putus asa sehingga saya melalui blog dan juga media lain saya mempunyai peluang untuk menemui [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] pada awalnya saya berasa takut dan sangat skeptikal mengenainya, tetapi saya harus mengambil risiko satu kali yang akhirnya membawa kepada kebebasan kewangan saya. Saya benar-benar memohon pinjaman sebanyak [RM 450K] dalam masa 24 jam proses pembayaran berjaya dilakukan. Keseluruhan proses ini boleh dipercayai dengan jujur ​​dan boleh dipercayai, jadi jangan takut dengan pinjaman dalam talian hubungi [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] untuk mendapatkan pinjaman yang boleh dipercayai @ kadar faedah yang sangat rendah Anda boleh menghubungi mereka melalui alamat e-mel di bawah::
    [financialserviceauthority400@gmail.com]
    Atau jika anda ingin membuat lebih banyak pertanyaan, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: [merissaahmed11@gmail.com]


    Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]

    ReplyDelete
  20. Gigolo services!!! WhatsApp +60149498950 GUARANTEED WEALTHY RICH SUGAR DADDY AND MUMMY/GAY/LESBIAN!!! Do you need sugar daddy/mummy for service? Contact Agent Fatimah WhatsApp +60149498950) You have sex with mummy and you Get paid for your services!!! RM5000-8000 two times in week and only pay for the registration fee rm1200 before hookup . Sugar mummy/daddy from MALAYSIA/SINGAPORE????.

    ReplyDelete
  21. Gigolo services!!! WhatsApp +60149498950 GUARANTEED WEALTHY RICH SUGAR DADDY AND MUMMY/GAY/LESBIAN!!! Do you need sugar daddy/mummy for service? Contact Agent Fatimah WhatsApp +60149498950) You have sex with mummy and you Get paid for your services!!! RM5000-8000 two times in week and only pay for the registration fee rm1200 before hookup . Sugar mummy/daddy from MALAYSIA/SINGAPORE????.

    ReplyDelete
  22. Beruntunglah Anda membaca pesan dari illuminati ini, setiap manusia dipandu oleh kompas batin yang menunjuk ke arah Cahaya, mengungkapkan kebenaran dan arah ketika menghadapi keputusan.
    Diberi banyak nama oleh para pemimpin spiritual dan tidak dapat dijelaskan oleh sains, Cahaya adalah panduan tak terlihat yang diyakini banyak orang telah membawa mereka menuju kegembiraan, kesuksesan, dan kehidupan Kelimpahan. Kami menyadari bahwa ada banyak penipuan di media sosial yang berpura-pura menjadi agen illuminati. Hati-hati, tidak semua orang yang kamu lihat itu nyata.
    Organisasi ini adalah untuk PERDAMAIAN, PERLINDUNGAN, KEKAYAAN, KEKUATAN dan FAME. Untuk aspirasi keanggotaan hubungi
    WHATSAPP (+19319943522) Dm Email ( Justineilluminati@gmail.com )

    ReplyDelete
  23. Welcome to Malaysia dating hook up the best place of meeting rich sugar mummy and daddy all over Malaysia..
    ARE YOU SEEKING FOR A WEALTHY SUGAR MUMMY/DADDY/LESBIANS/GAY/ IN ASIA? ANYONE INTERESTED SHOULD CONTACT US VIA WhatsApp +60 11-51599050 or EMAIL: malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com SUGAR MUMMY HOOKUP AGENCY IN MALAYSIA Any one interested should . The only true legitimate agency for people who are seeking for rich and wealthy sugar mummy/daddy/lesbian/gay in MALAYSIA, u can also have the opportunity to attend our sugar mummies parties and the executive ladies and men parties by contacting sugar mummy dating hookup agency in MALAYSIA, start calling now for hook up with one of our rich sugar mummy and sugar daddy from all walks of life, we cover all the states in MALAYSIA.Start calling now to get connected within 24 hours and make more money.
    Note:Applicants must be 18years and above and must possess a good personality. A night with your mummy is Rm7,000-Rm9000 when you are able to satisfy your mummy emotionally. CONTACT US VIA EMAIL: Malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com for urgent connection or CONTACT US VIA WhatsApp : +60 11-51599050.

    ReplyDelete
  24. Malaysia mummy hookup connection available WhatsApp us +60108921050. You are welcome to agency sugar mummy hookup organisation in Malaysia. Sugar mummies are beautiful and rich women and single girls that need urgent hookup. We are the best agency in Malaysia and Singapore. Sugar mummies pay you RM8,000 per hookup everyday. This agency sugar mummy hookup organisation is legit, registered and approved by government. If you are serious and ready to meet sugar mummy in your location message me on WhatsApp +60108921050. Note: we connect 17YRS and above. We block stupid people. We respect serious customers. πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―.

    ReplyDelete
  25. Welcome to Malaysia dating hook up the best place of meeting rich sugar mummy and daddy all over Malaysia..
    ARE YOU SEEKING FOR A WEALTHY SUGAR MUMMY/DADDY/LESBIANS/GAY/ IN ASIA? ANYONE INTERESTED SHOULD CONTACT US VIA WhatsApp +60 11-51599050 or EMAIL: malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com SUGAR MUMMY HOOKUP AGENCY IN MALAYSIA Any one interested should . The only true legitimate agency for people who are seeking for rich and wealthy sugar mummy/daddy/lesbian/gay in MALAYSIA, u can also have the opportunity to attend our sugar mummies parties and the executive ladies and men parties by contacting sugar mummy dating hookup agency in MALAYSIA, start calling now for hook up with one of our rich sugar mummy and sugar daddy from all walks of life, we cover all the states in MALAYSIA.Start calling now to get connected within 24 hours and make more money.
    Note:Applicants must be 18years and above and must possess a good personality. A night with your mummy is Rm7,000-Rm9000 when you are able to satisfy your mummy emotionally. CONTACT US VIA EMAIL: Malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com for urgent connection or CONTACT US VIA WhatsApp : +60 11-51599050 for your registration.

    ReplyDelete

  26. I just want to recommend you to a good to trusted and real sugar mummy company in malaysia where I got my real sugar mummy in malaysia when I was looking for sugar to pay my bills and move on in life then a friend gave me this company details which I contacted through contact Mrs Zafirah on her whats-app number+60102693960 before hookup fee is 1210rm no hidden fee again only noted is the only trusted agent in malaysia

    ReplyDelete
  27. Malaysia mummy hookup connection available WhatsApp us +60145397129. You are welcome to agency sugar mummy hookup organisation in Malaysia. Sugar mummies are beautiful and rich women and single girls that need urgent hookup. We are the best agency in Malaysia and Singapore. Sugar mummies pay you RM8,000 per hookup everyday. This agency sugar mummy hookup organisation is legit, registered and approved by government. If you are serious and ready to meet sugar mummy in your location message me on WhatsApp +60145397129. Note: we connect 17YRS and above. We block stupid people. We respect serious customers.

    ReplyDelete
  28. Welcome to Malaysia dating hook up the best place of meeting rich sugar mummy and daddy all over Malaysia..
    ARE YOU SEEKING FOR A WEALTHY SUGAR MUMMY/DADDY/LESBIANS/GAY/ IN ASIA? ANYONE INTERESTED SHOULD CONTACT US VIA WhatsApp: +60146284019 or EMAIL: malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com SUGAR MUMMY HOOKUP AGENCY IN MALAYSIA Any one interested should . The only true legitimate agency for people who are seeking for rich and wealthy sugar mummy/daddy/lesbian/gay in MALAYSIA, u can also have the opportunity to attend our sugar mummies parties and the executive ladies and men parties by contacting sugar mummy dating hookup agency in MALAYSIA, start calling now for hook up with one of our rich sugar mummy and sugar daddy from all walks of life, we cover all the states in MALAYSIA.Start calling now to get connected within 24 hours and make more money.
    Note:Applicants must be 18years and above and must possess a good personality. A night with your mummy is Rm7,000-Rm9000 when you are able to satisfy your mummy emotionally. CONTACT US VIA EMAIL: Malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com for urgent connection or CONTACT US VIA WhatsApp : +60146284019

    ReplyDelete