Sunday 30 September 2012

Konpirasi Yahudi Di Blackshot

Bila kita cakap pasal  BLACKSHOT kompem semua tahu . Blackshot mendapat Ranking pertama Permainan Online Dunia.Saya mempunyai bukti-bukti bahawa Konpirasi Yahudi ada di dalam permainan Blackshot.

Bukti 1# - SARS ialah Senjata yang diinginkan oleh semua permain blackshot . bila saya mendapat SARS-   NZ1 , saya terperasan sesuatu di senjata itu(LIHAT PADA BULATAN MERAH ITU)


Ya betul, itu adalah skull and bones.sesiapa yang tidak mengetahui apa itu Skull And Bones, Saya akan beritahu

Skull and Bones
Hanya golongan tertentu dipilih untuk menyertai Skull And Bones dan biasanya dipilih dari keluarga berpengaruh dan cerdik pandai. Pusat Skull and Bones di Universiti Yale, Connecticut , Amerika Syarikat dan di sinilah pelapis Skull and Bones mula dipilih. Dan secara ringkasnya mereka adalah kumpulan elite yang mengetuai gerakan illuminati itu. Dan anggota-anggotanya terdiri dari pemimpin-pemimpin besar dunia termasuklah presiden Amerika Syarikat sekarang iaitu George W. Bush.


Bukti 2 # Terdapat simbol Nazi pada Gallery (sebuah MAP) 
           

Bukti 3#   Salah seorang character yang bernama ADAM GARCIA. Adam seorang yang kuat yang memiliki senjata asal yang berat.Adam menutup matanya sebelah,ia seperti dajal



INGAT!!DAJAL SEDANG MENGUASAI DUNIA,JANGAN KIRA SIMBOL2 DAJAL!ANDA MUNGKIN AKAN MENJADI GILA KERANA IA TERLALU BANYAK!



0 comments:

Post a Comment